Tilbage

Kiunde

Celero

Celero

Service

LinkedIn

LinkedIn

Thoughtleadership med noget på hjerte

Reach har gennem de seneste fire år haft fornøjelsen af at arbejde tæt sammen med entreprenørvirksomheden Celero, der har speciale i forsikringssager. Men i dag er Celero meget mere end det. Det er en virksomhed, der arbejder målrettet for at hæve barren for ansvarlighed, samarbejde og bæredygtighed i hele byggebranchen.

Samarbejdet begyndte med udviklingen af en kernefortælling og PR-strategi. I dag er det blevet til et fast partnerskab, hvor vi arbejder tæt sammen om at styrke Celeros brand på LinkedIn, i medierne og gennem synliggørelse af virksomhedens eksperter.

Tæt samarbejde

I dag driver vi Celeros LinkedIn og producerer alt indhold, fra ekspertportrætter til cases og reaktioner på aktuelle begivenheder og dronevideoer. Alt sammen med ét mål: At styrke Celeros brand og position.

Et afgørende øjeblik i samarbejdet opstod i forbindelse med branden på Børsen i april 2024. Celero spillede en nøglerolle i at sikre bygningen under og efter branden, og vi bistod med pressehåndtering og strategisk kommunikation i de hektiske dage og uger.

Samtidig brugte vi LinkedIn til hurtigt og troværdigt at fortælle om indsatsen. Det betød, at både medier, forsikringsbranchen og beslutningstagere fik øje på den rolle, Celero spiller, når det virkelig gælder.