Tilbage

Kiunde

Adeno

Adeno

Service

PR

PR

Historier med perfekt timing

Som et af Danmarks mest erfarne huse inden for ServiceNow har Adeno på rekordtid sat sig solidt på landkortet. De har bygget en virksomhed på dyb faglighed, ordentlighed og ambitionen om at gøre det rigtigt, og ikke bare fakturere konsulenttimer. Vores opgave har været at sørge for, at resten af branchen hører, hvad de siger.

Traditionelt set har branchen benyttet sig af årlige eller kvartalsvise rapporter samt produktnyheder i kampen om at få omtale. Men antallet af dedikerede IT-journalister stærkt faldende og ligeså mediernes interesse for undersøgelser og rapporter som afsæt for nyheder.

Dagens mediebillede er præget af hurtige nyheder. Gerne med clickbait værdi. Så er man ikke blandt landets største virksomheder er det i dag meget sværere at få "gratis" omgange i pressen.

Vi arbejder derfor tæt sammen med Adeno med med en anden, mere dynamisk tilgang end den sædvanlige Corporate IT-Tech-PR tilgang.

  • Vi arbejder med en sky af historier. Det giver os mulighed for at være fleskible og slå til, når det er relevant for journalister.

  • Samtidig er pressevinklerne sjældent med Adenos produkt i centrum. Vi lader Adeno indtage en ekspertrolle uden at sælge, og vi fokuserer på større emner i samfundet.

  • Daglig medieovervågning, der gør os i stand til at reagere hurtigt, når der opstår relevante nyheder for Adeno.

Samtidig understøtter vi PR-indsatsen med indhold til LinkedIn, der igen fortæller om Adenos værdier og ambitioner via medarbejdere.